Узраст 5+
КАМЕНИ ЦВЕТ
Датум премијере:02.04.2015
КАМЕНИ ЦВЕТ
Датум премијере:02.04.2015
Чувена руска (уралска) бајка о проклетству оних који трагају за благом и богатством до сада је испричана на много начина,...
Прочитај више- Аутор: Мила Машовић-Николић
- Текст: Мила Машовић-Николић
- Режија и сцена: Никита Миливојевић
- Костим и лутке: Јелена Стокућа
- Композитор: Владимир Петричевић
- Координатор и технолог лутака: Горан Баланчевић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Данило
Принцеза
Петрушко
Дадиља/Наратор
Горска царица
Паук
Слепи миш
Змија
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
КАПЕТАН ЏОН ПИПЛФОКС – У НОВОМ МИЛЕНИЈУМУ
КАПЕТАН ЏОН ПИПЛФОКС – У НОВОМ МИЛЕНИЈУМУ
Текст Душана Радовића „Капетан Џон Пиплфокс“ написан је и објављен 1953. године као радио драма. У Малом позоришту овај комад...
Прочитај више- Аутор: Душан Радовић / Милорад Милинковић
- Адаптација текста и режија: Милорад Милинковић
- Сцена: Весна Поповић
- Костим: Милица Грбић-Комазец
- Музика: Душан Петровић
- Сценски покрет: Дамјан Кецојевић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Капетан Џон Пиплфокс
Арчибалд
Спикер
Секира
Корњача
Брзоговорећи, Старац и Адмирал
Мајка
Дечак Марко
Девојчица Јулија
Девојчица Јулија
Чудовиште, Ћерка, Управница музеја
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
АСКА И ВУК
„Лутка је дисање материјала у простору.“ Татјана Пипер Станковић, редитељ
АСКА И ВУК
„Лутка је дисање материјала у простору.“ Татјана Пипер Станковић, редитељ
Тако је драга моја дечице, то је вуна. Ту вуну добијамо од једне меке и топле животиње, од овце. Њено...
Прочитај више- Аутор: Иво Андрић / Татјана Пипер Станковић
- Драматизација и режија: Татјана Пипер Станковић
- Музика: Александар Локнер
- Асистент режије и сценски покрет: Даница Араповић
- Сценографија и костим: Сташа Јамушаков Креација лутака: Марија Тавчар
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Аска, Девојчица 1
Вук, Дечак 1
Аја, Девојчица 2
Тата, Дечак 2, Мали ова
Наставница
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
СУДБИНА ЈЕДНОГ ЧАРЛИЈА
Mјузикл за децу
СУДБИНА ЈЕДНОГ ЧАРЛИЈА
Mјузикл за децу
Једне ноћи, Жута Mама Mачка оставља своје маче на пристаништу, пред великим белим бродом који сутрадан треба да исплови из...
Прочитај више- Аутор: Александар Поповић / Тамара Радојчић Обреновић
- Драматизација: Тамара Радојчић Обреновић
- Режија: Ана Томовић
- Koмпозитор и сонгови: Невена Глушица
- Кореограф: Милан Громилић
- Костимограф: Момирка Баиловић
- Сценограф: Љубица Милановић
- Драматург: Мила Машовић-Николић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Мачак Чарли
Бродска Виолета, Напуљска Виолета, Циркуска Виолета, Нећака Виолета
Капетан
Жута Мама Мачка, Напуљска Мачка, Напуљска Дама
Напуљска Мачка, Напуљска Дама, Новинар
Напуљска Мачка, Напуљска Дама
Напуљска Мачка, Напуљска Дама
Морнар, Црни Мачор, Чика Глупи Август
Конферансије, Морнар, Новинар
Напуљски Полицајац
Музичар
Шкрипа
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
ПРИЧА О СВЕТОМ САВИ
ПРИЧА О СВЕТОМ САВИ
Веома давно живео је један млади принц. Био је необично мудар, богат и леп. Сва врата светске славе и уживања...
Прочитај више- Аутор: Братислав Петковић
- Редитељ: Саша Габрић
- Сценограф: Борис Максимовић
- Костимограф: Олга Мрђеновић
- Музички сарадник: Леонтина Пат
- Сценски говор: Саша Латиновић
- Сценске борбе: проф. др Александар Тасковић
- Стручни сарадник на тексту: Архимандрит Никифор Миловић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Растко; Сава
Немања
Ана
Никанор
Јован
Ђурђинка
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
ПЕПЕЉУГА
ПЕПЕЉУГА
„Пепељуга“ Александра Аце Поповића је једно од капиталних дела српске и југословенске књижевности за децу. Потез поставке овог текста на...
Прочитај више- Аутор: Александар Поповић
- Режија: Стеван Бодрожа
- Адаптација и драматуршки рад: Марија Стојановић
- Сценограф: Зорана Петров
- Костимограф: Сенка Ранoсављевић
- Композитор: Срђан Марковић
- Сценски покрет: Јована Иконић
- Асистент костимографа: Давид Лулић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Пепељуга
Принц
Маћеха
Отац
Пепина
Роза
Генерал
Маркиза Лиза
Ађутант
Цар
Виконтеса Теса
Грофица Крофница
Музичар
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
УКРАДЕНИ ПРИНЦ И ИЗГУБЉЕНА ПРИНЦЕЗА
Сценска игра у кинеском маниру
УКРАДЕНИ ПРИНЦ И ИЗГУБЉЕНА ПРИНЦЕЗА
Сценска игра у кинеском маниру
У давна времена постојао je древни обичај по ком царски трон може да наследи само дечак. Да ли ће украдени...
Прочитај више- Аутор: Д. Тотеро / Б. Стефановић
- Режија и адаптација текста и покрет: Бранислава Стефановић
- Асистенткиња режије и кореографије: Катарина Илијашевић
- Сцена: Тања Жиропађа
- Костим: Мариа Марковић Милојев
- Асистенткиња костимографкиње: Мартина Малобовић
- Музика: Драгана Јовановић
- Удараљке: Никола Величковић
- Репетитор: Мила Стијак
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Аа Аа Аа А, Приповедач
Лонг Фу, мали син дворског кувара, Царски аниматор, Ли Ми, патка, Велики зелени змај
Винг Ли, његова мала сестра, Реквизитер, Разбојник са танким гласом, Писар
Синг Лу, дворска дадиља
Хај Ти, сиромашни али поштен рибар, касније Царски Отац
Лај Му, његова жена, касније Царска Мајка
Џој, мали принц који је украден, касније Млади Кинески Цар
Лу Ху, вођа разбојника / Џелат
Ал Си, његова мајка / Ал Ху, разбојник / Заповедник гарде царског суда
Ти Ви, принцеза која је изгубљена, на крају Млада Кинеска Царица
Хај Ху, разбојник / Гардиста царског суда који има жену
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
ЧАРОБЊАК ИЗ ОЗА
По мотивима Лajмана Френка Баума
ЧАРОБЊАК ИЗ ОЗА
По мотивима Лajмана Френка Баума
Олујни ветар однео је Дороти из Канзаса, у једну далеку земљу, окружену великом пустињом на северу, огромном планином на југу,...
Прочитај више- Аутор: Ф. Баум / А. Гловацки
- Режија: Јагош Марковић
- Сценаограф: Јагош Марковић
- Костимограф: Мариа Марковић Милојев
- Музика: Љубомир Нинковић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Дороти
Страшило
Лав
Лимени дрвосеча
Добра чаробница са севера, Добра чаробница са југа, Глас Оза
Опака западна вештица
Креатурице, Стражари
Креатурице, Стражари
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
ДЕЧЈА СОБА
Опера за децу
ДЕЧЈА СОБА
Опера за децу
Конципирано скоро као „дидактичо средство“ састављено од краћих музичко-сценских слика, ово дело представља идеалан начин да се најмлађа публика уведе...
Прочитај више- Аутор: M. Живковића / Д. Максимовић
- Композитор: Миленко Живковић
- Либрето: Десанка Максимовић
- Диригент: Милан Недељковић
- Редитељи: Наталија Станковић и Матеја Ђедовић, ментор Борис Лијешевић
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Мама
Тата
Прво дете
Друго дете
Треће дете
Четврто дете
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.
ХАЈДЕ ДА НАПРАВИМО ОПЕРУ / МАЛИ ДИМНИЧАР
ХАЈДЕ ДА НАПРАВИМО ОПЕРУ / МАЛИ ДИМНИЧАР
Опера за децу и младе Бенџамина Бритна под називом „Хајде да направимо оперу/Мали димничар“ представља једно од најзначајнијих обележја Бритновог...
Прочитај више- Аутор: Бенџамин Бритн / Ерик Крозијер
- Композитор: Бенџамин Бритн
- Либрето: Ерик Крозијер
- Превод: Ђорђе Косић
- Редитељ: Наталија Станковић под менторством Александра Николића
- Диригент: Милан Недељковић
- Сценограф и костимограф: Тања Жиропађа
- Кореограф: Никола Павловић
- Асистент диригента: Вук Волков Поповић, Нина Ракић
- Корепетитори: Марко Богдановић и Драгана Анђелић Буњац
О ПРЕДСТАВИ
Представу „Камени цвет“, инспирисану чувеном руском бајком, а по тексту драмске списатељице Миле Машовић, на дечију сцену Малог позоришта „Душко Радовић“ поставља Никита Миливојевић, један од наших водећих редитеља. Овај пројекат је новина на београдским позорницама за децу јер се уместо класичне позоришне технике користи савремена форма „причања приче“ (storytelling). Ова врста представе повлачи високе глумачке циљеве јер се целокупна сценска илузија гради кроз сложену комбинацију глумачке игре и анимације лутака. У представи учествује шесторо глумаца из ансамбла, и двоје гостујућих глумаца. Главни ликови су мајстор Петрушко, његов млади шегрт Данило, размажена Принцеза и њена Дадиља, као и зла чаробница Горска царица. Оно што ова представа поручује деци је да су највредније ствари на свету нематеријалне, а пре свих то је љубав.
Улоге
Црни Боб, брутални газда димничара
Црни Боб, брутални газда димничара
Клем, његов син и асистент
Клем, његов син и асистент
Сем, њихов помоћник, 8 година
Сем, њихов помоћник, 8 година
Госпођа Бегет, кућепазитељка
Јулија Брук, 14 година
Клеј Брук, 13 година
Софија Брук, 10 година
Софија Брук, 10 година
Роуен, кућна помоћница
Роуен, кућна помоћница
Џони Кром, 15 година
Хјуи Кром, 8 година
Хјуи Кром, 8 година
Тина Кром, 8 година
Том, кочијаш из Вудбриџа
Том, кочијаш из Вудбриџа
Алфред, баштован из Ајкен Хола
Алфред, баштован из Ајкен Хола
Сви смо чули за изреку ДЕЦА СУ НАШЕ НАЈВЕЋЕ БЛАГО. Али шта је ПРАВО БЛАГО за нашу децу? Деца ће вам углавном рећи да је њихово БЛАГО оно што имају, а не оно што умеју. То је тужно, али то је истина. Наша деца од својих најранијих дана чезну за различитим каменим цветовима савременог друштва. Камени цветови ничу свуда унаоколо - у облику скупих играчака, скупих патика, скупе одеће, скупих забава, ничу у рекламним блоковима којима се прекида дечији и образовни програм на телевизију, ничу на улици, у супермаркетима. Камене цветове често деци намећу и они који их воле највише на свету – родитељи, баке и деке, другари. Растући међу таквим цвећем, деца и сама једног дана израсту у један такав цвет – камени цвет који не уме и не може ништа сам да уради, и који жели само да му се други људи диве. Причајући испочетка стару уралску бајку покушала сам да јој дам не само ново рухо, односно драмску форму, већ и нов смисао и ново значење. Камени цвет је метафора за купохоличарски дух у коме одгајамо нове генерације клинаца. Уместо да чезну за материјалним стварима, гледајући ову представу деца ће почети да маштају о својим подвизима, о...
Прочитај вишеО РЕДИТЕЉУ
Никита Миливојевић један је од водећих српских позоришних редитеља данас.
„Ангажованошћу својих представа обележио деведесете године у српском театру, а смелим и новим читањем класике увео га у нови век.”
(Јован Ћирилов)
Добитник је свих релевантних позоришних признања за режију у нашој земљи: (награде Бојан Ступица, пет Стеријиних награда за режију, Битефове награде, критике позоришног часописа Сцена, годишњих награда: Народног позоришта Београд, Југословенског драмског позоришта, Градa-театар Будва, Народног позоришта Љубиша Јовановић Шабац, и многих других на фестивалима широм Србије: Крагујевац, Јагодина, Вршац, Шабац, Нови Сад, Младеновац).
У заједничкој анкети позоришних критичара Србије представа „Бановић Страхиња“ у режији Никите Миливојевића проглашена је најзначајнијим остварењем деведестих година у српском театру.
Написао је сценарио и режирао играни филм „Јелена, Катарина, Марија“ (New York, 2008-2009.) по мотивима књиге New York, Beograд Д. Микље.
Режирао у Грчкој, Шведској, Словенији, Македонији, Турској, Немачкој, Италији, Кипру, Великој Британији, САД (Калдерон, Шекспир, Есхил, Софокле, Чехов, Булгаков, Пинтер, Т. Ман, Брехт, Х. Милер, Ружевич, Витрак, Јонеско, Бонд, Бекет, Стопард, Метерлинк, Сартр, Ибзен, Вајлдер итд.)
1996-2004. Редовни професор на одсеку глума/режија, Академија уметности, Београд
2005-2009. Директор Београдског интернационалног театарског Фестивала (БИТЕФ) и Театра Битеф.
2009. Редовни професор на Катедри за глуму/режију, Академија уметности Нови Сад.
Живи и ради у Београду .
О ПИСЦУ
Мила Машовић је рођена 1983. године у Нишу. Пише драмске текстове за децу и одрасле. Дипломирала је у Београду на Факултету драмских уметности, на катедри за Драматургију 2010. године, као и на Филолошком факултету у Београду, на катедри за Општу књижевност и теорију књижевности 2007. године. На Институту за позориште, телевизију, медије и филм у Београду бави се научним радом из теорије драмских уметности, медија и културе, као докторант – стипендиста Министарства образовања и науке Републике Србије. Добитница је бројних књижевних награда, као што су: „Бранкова“ награда, „Селенићева“ награда и „Кулунџићева“ награда. Најпоноснија је на награду коју јој је доделио дечији жири на фестивалу у Котору 2008. године. Добитница је награде за оригинални текст за децу на фестивалу „Звездариште“ у Београду, исте године. Писала је многобројне драматизације за радио и позориште. Ауторка је више оригиналних радио драма, од којих су најзначајније: „Бржи од метка – први српски маратонац“, Радио Београд: 2009; „Једно – женска драма“, Радио Београд: 2010. Праизведбе драмских текстова за децу: „Бесна Глиста“, позориштанце „Пуж“, Београд: 2008; „Гуливер на путовању“, позориште лутака „Пинокио“, Земун: 2009. Праизведбе драмских текстова за вечерњу сцену: „Хормони“, Градско позориште „КИЦ – Будо Томовић“, Подгорица: 2014. Живи и ради у Београду.