НАГЛАВАЧКЕ

Датум премијере:05.03.2016

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

НАГЛАВАЧКЕ

Датум премијере:05.03.2016

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+

Савремена интерактивна плесна представа за децу. „Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој...

Прочитај више

  • Аутор: Далија Аћин Теландер и Керен Леви
  • Концепт и кореографија: Далија Аћин Теландер и Кeрен Леви (Холандија/Израел)
  • Музика: Тиан Ротвел (Холандија
  • Видео асистенција: Аси Веиц и Роберт Градисен
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Милица Писић

Јована Ракић Киселчић

Владимир Арсенијевић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ЧУДОТВОРНО КРЕСИВО

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 50' Трајање 50'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

ЧУДОТВОРНО КРЕСИВО

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 50' Трајање 50'
Узраст 4+ Узраст 4+

Водећи се причом „Кресиво“, великог Х. К. Андерсена о сиромашном, али алавом, бахатом и разузданом војнику, који се по повратку...

Прочитај више

  • Аутор: Jелена Поповић/Х. К. Андерсен
  • Режија: Горан Баланчевић
  • Тотал дизајн (лутке, сцена, костим): Борис Чакширан
  • Mузика: Александар Локнер
  • Кореографија: Борис Чакширан
  • Видео дизајн: Коста Ракичевић
  • Видео анимација: Никола Јовановић
  • Технологија лутака: Дарко Ивановић
  • Асистент за тотал дизајн: Ана Вукашиновић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Војник

Никола Керкез

Принцеза, Велики пас

Кармен Бардак

Принцеза

Катарина Димитријеић

Баба, Гувернанта, Дадиља

Владислава Ђорђевић

Краљ, Мали пас, Велики пас, Дебели, Ћелави, Носати, Румени

Ненад Радовић

Краљица, Велики пас, Дебели, Ћелави, Носати, Румени

Татјана Станковић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

КРАДЉИВЦИ КОКОСОВИХ ОРАХА

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 60' Трајање 60'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

КРАДЉИВЦИ КОКОСОВИХ ОРАХА

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 60' Трајање 60'
Узраст 4+ Узраст 4+

Корњача и Пас, гоњени глађу, удружују се у подухвату крађе кокосових ораха од богатог и осионог Леопарда, који је кокосову...

Прочитај више

  • Аутор: Бајка народа Лулу / А. Николић / Т. Грумић
  • Драматизација: Анђелка Николић и Тијана Грумић
  • Режија: Анђелка Николић
  • Драматургија: Тијана Грумић
  • Сцена, костим и маске: Адријана Симовић
  • Музика: Ирена Поповић
  • Сценски покрет и кореографија: Исидора Станишић
  • Асистент композиторке: Никола Драговић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Владислава Ђорђевић

Душица Синобад

Маријана Вићентијевић Бадовинац

Маријана Петровић

Милош Анђелковић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ЖАБАЦ СТРАНАЦ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

ЖАБАЦ СТРАНАЦ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+

Настала према сликовници Макса Велтхајса, ова представа рађена је у форми камишибај позоришта, односно јапанског позоришта слика, заснованог на вештини...

Прочитај више

  • Аутор: Макс Велтхајс
  • Аутор: Макс Велтхајс
  • Режија и сценографија: Анђелка Николић и Петар Луки
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Ђорђе Живадиновић Гргур

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ХОЋУ КУЋИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

ХОЋУ КУЋИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+

Никола се наљутио на маму и тату, и зато креће у свемир, у потразу за другим, бољим родитељима, а друштво...

Прочитај више

  • Аутор: Јасминка Петровић
  • Аутор текста: Јасминка Петровић
  • Режија: Анђелка Николић
  • Илустрације: Ана Петровић
  • Стручна сарадња: Александра Миладиновић
  • Израда позорнице: Слободан Калуђеровић
  • Дизајн плаката: Катарина Станојловић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Ђорђе Живадиновић Гргур

Петар Лукић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

БАЈКА О ТИХОМ ПРИНЦУ И ТУЖНОЈ ПРИНЦЕЗИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 60' Трајање 60'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

БАЈКА О ТИХОМ ПРИНЦУ И ТУЖНОЈ ПРИНЦЕЗИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 60' Трајање 60'
Узраст 4+ Узраст 4+

У бајковитом, не тако великом, али цењеном краљевству које је надалеко било на добром гласу, живео је један тихи принц....

Прочитај више

  • Аутор: Х. К. Андерсен / А. Николић
  • Режија, адаптација, избор музике и сценски покрет: Александар Николић
  • Дизајн костима, сцене и лутака: Тања Жиропађа
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Младен Вуковић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.