НАГЛАВАЧКЕ

Датум премијере:05.03.2016

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

НАГЛАВАЧКЕ

Датум премијере:05.03.2016

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+

Савремена интерактивна плесна представа за децу. „Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој...

Прочитај више

  • Аутор: Далија Аћин Теландер и Керен Леви
  • Концепт и кореографија: Далија Аћин Теландер и Кeрен Леви (Холандија/Израел)
  • Музика: Тиан Ротвел (Холандија
  • Видео асистенција: Аси Веиц и Роберт Градисен
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Милица Писић

Јована Ракић Киселчић

Владимир Арсенијевић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ЦИРКУС МАРИО & НЕТА

Милена Деполо (по идеји Драгослава Тодоровића)

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+
RPoster Image

ЦИРКУС МАРИО & НЕТА

Милена Деполо (по идеји Драгослава Тодоровића)

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+

Ова представа је ода марионети, њеној лепоти, суптилности и изражајним могућностима. У првом плану су циркуске тачке, акробације, плес по...

Прочитај више

  • Аутор: Mилена Деполо
  • Режија: Драгослав Тодоровић
  • Тотал дизајн (лутке, сцена, костим): Ирина Сомборац
  • Музика: Владимир Пејковић
  • Асистент режије, стручни сарадник на анимацији, повезивање лутака: Горан Баланчевић
  • Технологија лутака: Дарко Ивановић и Горан Баланчевић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Марио, кловн, Чудесни Турчин, Бајноснена илузија

Лако Николић

Нета, балерина, Чудесни Турчин, Бајноснена илузија, Тужни кловн

Лана Аџић

Власник циркуса, Чудесни Турчин, Акробата на трапезу

Горан Баланчевић

Флит, полицијски инспектор, Чудесни Турчин, Лав

Филип Станковски

Вотсон, његов пас, Чудесни Турчин. Бајноснена илузија

Татјана Станковић

Дизач тегова, Буљук деце, Жонглер, Чудесни Турчин, Бајноснена илузија, Тигар

Ненад Радовић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

АСКА И ВУК

„Лутка је дисање материјала у простору.“ Татјана Пипер Станковић, редитељ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 5+ Узраст 5+
RPoster Image

АСКА И ВУК

„Лутка је дисање материјала у простору.“ Татјана Пипер Станковић, редитељ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 5+ Узраст 5+

Тако је драга моја дечице, то је вуна. Ту вуну добијамо од једне меке и топле животиње, од овце. Њено...

Прочитај више

  • Аутор: Иво Андрић / Татјана Пипер Станковић
  • Драматизација и режија: Татјана Пипер Станковић
  • Музика: Александар Локнер
  • Асистент режије и сценски покрет: Даница Араповић
  • Сценографија и костим: Сташа Јамушаков Креација лутака: Марија Тавчар
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Аска, Девојчица 1

Владислава Ђорђевић

Вук, Дечак 1

Лазар Миљковић

Аја, Девојчица 2

Јована Цветковић

Тата, Дечак 2, Мали ова

Младен Вуковић

Наставница

Татјана Станковић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

БАЈКА О ЧАРОБНОМ КАМЕНУ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+
RPoster Image

БАЈКА О ЧАРОБНОМ КАМЕНУ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+

Главни догађај у представи  је појава чаробног камена, односно сазнање да тај камен, поред тога што светли има и другу...

Прочитај више

  • Аутор: Давор Драгојевић
  • Режија: Давор Драгојевић
  • Toтал дизајн (лутке, сцена, костим): Зорана Милошаковић Тасић
  • Композитор: Љубомир Стефановић
  • Кореографија: Весна Дубак Лукић
  • Сценски ефекти: Томислав Маги
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Деда Павле

Ненад Радовић

Паче Жућкo

Ивана Аџић

Маче Мица

Сандра Родић Јанковић

Комшија Иван

Богдан Богдановић

Краљица Гуштера

Катарина Димитријеић

Глас

Зоран Миљковић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

СВЕТУ СЕ НЕ МОЖЕ УГОДИТИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+
RPoster Image

СВЕТУ СЕ НЕ МОЖЕ УГОДИТИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+

Пошле две сестре на пијацу да продају магарца. Старија је јахала на магарцу, а млађа је ишла пешке. Када их...

Прочитај више

  • Аутор: Народна приповетка / Д. Секуловић
  • Ауторка: Данка Секуловић
  • Сценографкиња и костимографкиња: Христина Шормаз
  • Композитор: Бранко Џиновић
  • Сценски покрет: Тамара Пјевић
  • Саветница за режију: Ана Поповић
  • Асистент сценографа и костимографа: Марија Стојковић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Душа магарца

Александра Анђелковић

Старија сестра

Данка Секуловић

Млађа сестра

Виолета Васиљевић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ЖАБАЦ СТРАНАЦ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

ЖАБАЦ СТРАНАЦ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+

Настала према сликовници Макса Велтхајса, ова представа рађена је у форми камишибај позоришта, односно јапанског позоришта слика, заснованог на вештини...

Прочитај више

  • Аутор: Макс Велтхајс
  • Аутор: Макс Велтхајс
  • Режија и сценографија: Анђелка Николић и Петар Луки
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Ђорђе Живадиновић Гргур

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ХОЋУ КУЋИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+
RPoster Image

ХОЋУ КУЋИ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 4+ Узраст 4+

Никола се наљутио на маму и тату, и зато креће у свемир, у потразу за другим, бољим родитељима, а друштво...

Прочитај више

  • Аутор: Јасминка Петровић
  • Аутор текста: Јасминка Петровић
  • Режија: Анђелка Николић
  • Илустрације: Ана Петровић
  • Стручна сарадња: Александра Миладиновић
  • Израда позорнице: Слободан Калуђеровић
  • Дизајн плаката: Катарина Станојловић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Ђорђе Живадиновић Гргур

Петар Лукић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

КАД ЈЕ БИО МРАК

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+
RPoster Image

КАД ЈЕ БИО МРАК

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+

Нека деца се понекад боје мрака, али мрак је исто тако идеално време и место за игру – мрак је...

Прочитај више

  • Аутор: Душан Радовић / Тања Шљивар
  • Редитељ: Бојан Ђорђев
  • Драматургија: Тања Шљивар
  • Дизајн лутака, сцене и видеа: Синиша Илић
  • Дизајн костима: Маја Мирковић, Биљана Тегелтија-Бојанић
  • Музика: Марија Балубџић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Владислава Ђорђевић

Данило Бракочевић

Ивана Аџић

Јована Цветковић

Милош Анђелковић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ПЕР ГИНТ У КРАЉЕВСТВУ ТРОЛОВА

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+
RPoster Image

ПЕР ГИНТ У КРАЉЕВСТВУ ТРОЛОВА

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 3+ Узраст 3+

Поштована децо, јесте ли приметили како одрасли постављају низ досадних правила – „среди собу, спавај на време, не можеш да...

Прочитај више

  • Аутор: Х. Ибзeн / Ђ. Косић
  • Режија: Исидора Гонцић
  • Тотал дизајн: Мина Миладиновић
  • Музика: Ирена Поповић
  • Покрет: Јована Иконић
  • Асистент композиторке, снимање и микс музике: Никола Драговић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Ђорђе Стојковић

Катарина Димитријеић

Маја Јовановић Спасојевић

Ивана Аџић

Ненад Радовић

Лана Аџић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.

 

ЛО ПТИЦЕ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 5+ Узраст 5+
RPoster Image

ЛО ПТИЦЕ

Сцена за децу Сцена за децу
Трајање 45' Трајање 45'
Узраст 5+ Узраст 5+

ЛО птице су маштовита циркуска створења, која постоје само захваљујући акробатским вештинама глумаца. Ако желите да боље разумете који проблеми...

Прочитај више

  • Аутор: Д. Секулић
  • Аутор: Данка Секуловић
  • Сценограф: Милица Бабић
  • Композитор: Миљан Секуловић
  • Инструктор жонглирања: Милан Манић
Купи карту

О ПРЕДСТАВИ

„Наглавачке“ је представа која предлаже најмлађој публици јединствен сусрет са савременим плесом. Обраћајући се дечијој радозналости, представа на специфичан начин стимулише перцепцију и интеракцију и позива децу да учествују, истражују и открију себе и друге кроз необично визуелно и физичко искуство. Њихова улога и учешће у извођењу их охрабрује и подстиче да виде себе и друге из нове перспективе, позива их на сарадњу, интригира њихову радозналост и доприноси њиховом схватању плеса и уметности. Естетика представе инсистира на минимализму и једноставности. Одступањем од уобичајених позоришних конвенција представа даје предност спонтаности, ризику и ‘open end’  приступу.
Основна идеја представе базира се на интерактивној структури која предлаже перцептуално путовање од простора ка објекту, од објекта ка телу и кретању, и коначно, од кретања ка плесу. Са циљем додатне стимулације перцептивног искуства публике у представи се користи ‘live’ видео који публици отвара несвакидашњу перспективу изведбених радњи и наглашава визуелни аспект дешавања, те доприноси интерактивности извођења на специфичан начин. Коришћењем предмета доступних у свакодневном животу, са акцентом на рециклирање, као и коришћењем сведене, ‘old school’ технологије садржаји представе остављају пуно простора деци за домаштавање и разигравање.
Партнери укључени у реализацију пројекта и аутори деле став да је приоритет пројекта редовност извођења и доступност представе што већем броју публике, те ће након истраживачког и креативног процеса представе бити остављене и извођене у Пољској, Србији, Шведској и Холандији, са локалим извођачима.
Бројна истраживања потврђују важност интерактивних сусрета деце са уметношћу. Стимулативна искуства која подстичу на учешће кроз покрет и креативност доприносе когнитивном развоју деце, подстичу самопоуздање и креативност и утичу на њихово будуће схватање света и њихове улоге у њему.

Улоге

Филип Станковски

Милан Манић

Данка Секуловић

О АУТОРИМА

Далија Аћин Теландер

Рођена 1974. године. Дипломирала је у Балетској школи „Лујо Давичо“ и стицала знања и праксе из области савременог плеса кроз многобројне програме у Европи.
Своје кореографске радове представила је на фестивалима у земљи и иностранству (Impulstanz, Tanz im August, URB Festival, Les Particules, Tazntendezen, Млади леви, Тједан сувременог плеса, Oppla, Performa, БИТЕФ, БЕЛЕФ, Инфант итд) и сарађивала са интернационалним кореографима.
Добитница је престижне награде Impulstanz festivala -“Prix Jardin d’ Europe” (2008) и Награде за истраживање могућности граничних позоришних области Инфант Фестивала (2007) за представу “Handle with great care”, Специјалне награде међународног фестивала ТИБА (2009), Награде за најбољу дечију представу МЕСС фестивала за „Књигу лутања“ (2011) и награду публике МЕСС фестивала за децу за представу за бебе „Неке врло важне ствари“, као и Стеријине награде за сценски покрет за представу „Метаморфозе“ (2014) и Специјалне награде Удружења Балетских Уметника Србије за иновативни приступ у савременом плесном театру за представу „Сан жуте чарапе“ (2014).
Аутор је представа за децу “Håll i Handen“ (2014), „Сан жуте чарапе“ (2013), „Ко би хтео маму као моју“ (2010), „Књига лутања“ (2008); представа за бебе „Неке врло важне ствари“ (2010) и “Sensescapes“ (2015) као и кореографске инсталације „Бејби спејс“, продуциране у Данској (2014), Пољској (2013) и у Београду (2015. и 2011). Сарађивала је са позоришним редитељима као што су Александар Поповски, Небојша Брадић, Горан Марковић, Ања Суша, Роберт Рапоња, Селма Спахић, Ђурђа Тешић, Анђелка Николић.
Ко-оснивач је и координатор Станице Сервиса за савремени плес, ко-оснивач програма Nomad Dance Academy.
Иницијаторка је и координаторка Генератора – Сарадничке платформе за развој дечијег плесног театра на Балкану, у организацији Станице Сервиса за савремени плес и партнерских организација из Хрватске, Македоније и Босне и Херцеговине.
Од 2012. живи у Стокхолму (Шведска).

 

Керен Леви

Керен Леви је израелска кореографкиња која живи у Амстердаму (Холандија). С обзиром на то да се бави плесним, музичким и визуелним стваралаштвом, њен рад је првенствено интердисциплинарaн, али се сама његова суштина заснива на кореографским начелима. Леви држи предавања у Школи за развој новог плеса (The School for New Dance Development), на фестивалима, обукама, а обучава и плесне групе широм Европе. Дипломирала је 2014. године на мастер студијама кореографије у Амстердаму.